2011. október 26., szerda

Rózsaszín, masnis, vékony női kardigán - Jelenlegi ára: 500 Ft

Ezen aukció tárgya egy igazán feltűnő megjelenésű, pink színű, sok masnival díszített vékonykötött kardigán. Rögtön beleszerettem, amikor megláttam, de sajnos nekem nagy, ez kimondottan egy erős M-es méret. Buggyos ujjával, sok kis masnijával, nagy, fekete gombjával hihetetlen bájos megjelenést kölcsönöz. Két apró hibáját fotóztam, az egyik talán egy masnihiány, már én is így vettem, de hosszú haj esetén ez egyáltalán nem szembetűnő, eléggé magasan van. A másik, egy minimális bolyhosodás a hónalj körül. (A termék állapot lehetőségek súlyosabb hibákat feltételeznek, rosszul hangzik, de nem volt más opció. ) Ezeket tudomásul véve szabtam árat, kérlek, Te is ennek tudatában licitálj.
Teljes hossz: 56 cm
Szélesség: 43 cm
Passzé szélesség alapállapotban: 33 cm
Válltól-vállig: 34 cm
Ujjhossz: 33 cm
Bármi kérdésed van, állok rendelkezésedre, írj nyugodtan : )
Köszönöm, hogy benéztél, ha időd engedi, kérlek, nézd meg a többi aukciómat is!


Jelenlegi ára: 500 Ft

Az aukció vége: 2011-10-21 23:33
. Rózsaszín, masnis, vékony női kardigán - Jelenlegi ára: 500 Ft